מאות בחורים ואברכים יבחנו על ספר 'יביע אומר'

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מאות בחורים ואברכים יבחנו על ספר 'יביע אומר'
    22:55
    05.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שלושה לוחמים נפלו באירוע הקשה במעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשלמות הכנות למעמד המרגש שיתקיים במלאות השנה לפטירת מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל. במסגרת המעמד מאות בחורים ואברכים השוקדים על לימוד ספר 'יביע אומר', יבחנו. הלומדים משתתפים בפרויקט 'יביע אומר'- שבו בחורי ישיבות ואברכים לומדים ונבחנים על ספר 'יביע אומר' חלק ח'- ענייני 'אורח חיים' שחיבר מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל.

    פרויקט שנוסד על ידי הגר"א עמרמי רב קהילת 'חסדי שמואל' ומרבני שכונת הר חומה בירושלים לעילוי נשמתו של מרן הגר"ע יוסף עוד בימי חוליו של מרן, כשמאות בחורי ישיבות ואברכים למדו את ספרי מרן לרפואתו השלמה, ולאחר פטירתו המיזם נהפך להיות לעילוי נשמתו.

    המבחן יערך ביום חמישי, כט' תשרי. הפרס הראשון- 20,000 אלף שקלים, פרס שני- 10,000 אלף שקלים, פרס שלישי- 5,000 שקלים, ובנוסף, כל העשרה שיעלו לשלב הגמר ולא יזכו בשלושת הפרסים הראשונים, יקבלו פרס של 1,000 שקלים.

    הגר"א עמרמי רב קהילת 'חסדי שמואל' ומרבני שכונת הר חומה בירושלים: "מדובר בקידוש השם שאין כמותו, כאשר מאות בחורים ואברכים יושבים ולומדים את ספריו של מרן זצוק"ל- 'יביע אומר'. אנו בטוחים כי מרן זצוק"ל ימליץ טוב בעדם ובעד הדור היתום שנשאר בודד לאחר פטירת אביו הרוחני". בעקבות הביקוש הגדול בקרב בחורים ואברכים נוספים להצטרף לפרויקט- בטלפון- 052-7660735. כמו כן, כל הנרשמים מתבקשים להתקשר על מנת לקבל פרטים על פרטי המעמד ושעות המבחן.



    0 תגובות